SEMINAR: Kako uspješno voditi predizbornu kampanju online i offline


seminar04062016

Obzirom da su lokalni izbori fokusirani više na kandidata nego na političke stranke, veoma je važno voditi dobru individualnu kampanju. Birači na lokalnom nivou traže sposobnog menadžera ili općinsko vijeće, koji će voditi lokalnu zajednicu i zato je važno da se sami pozicionirate kao takvi i dobrom kampanjom dođete do vaših birača.

Agencija za digitalni marketing COVER i Agencija za komunikacije EBBE COMMS organizuju seminar “Kako uspješno voditi predizbornu kampanju online i offline” za sve kandidate i kandidatkinje koji se žele kvalitetno pripremiti za predizbornu kampanju i doći do glasova birača.

Vrijeme održavanja seminara je subota, 23. 07. 2016. – od 10:00 – 17:00h.

Lokacija: Networks, Skenderpašina 1, 71 000 Sarajevo

Na seminaru ćete naučiti:

MODUL 1

  • Šta čini predizbornu kampanju

  • Izrada profila kandidata

  • Ispitivanje javnog mnijenja

  • Izborni program

  • Strategija

  • Odnosi s biračima

  • PR/ Odnosi s javnošću – pravilno korištenje svih PR alata u predizbornoj kampanji

  • Odnosi s medijima

  • Content PR u predizbornoj kampanji

  • Gerilla kampanja

  • Politički marketing

  • Krizno komuniciranje u predizbornoj kampanji

  • Kreiranje poruka, slogana

  • Pravilno pisanje efikasnog javnog govora

  • Priprema za javni nastup

  • Izgled i neverbalna komunikacija

  • Influenceri, volonteri, izborni stožer

  • Promatranje izbora, post kampanja

MODUL 2

  • Zašto je važna online komunikacija?

  • Kako i kada započeti kampanju na internetu?

  • Kako pronaći glasače na društvenim mrežama?

  • Kako pretvoriti lajk u glas na izborima?

  • Kako promovisati sebe i svoj program?

  • Koji su to kanali za online promociju?

  • Koja su to osnovna pravila za korištenje društvenih mreža?

  • Kako iskoristiti Facebook stranicu za svoju promociju?

  • Kako na Instagramu pronaći svoje glasače?

  • Kako da za 1 KM (jednu marku) tvoj banner bude na najčitanijim portalima u BiH (klix, avaz, fokus, depo, faktor, zenicablog…)?

  • Kako izmjeriti rezultate kampanje?

  • Kako da vođenje internet kampanje ne izgleda kao srednjoškolski sex? 🙂

Kome je namijenjen seminar?

  • Kandidatima za grado-načelnike/ce općina i članove općinskih/gradskih vijeća
  • Osobama koje će pripremati i voditi kampanje za kandidate
  • Ostali koje zanima politički marketing

Iznos kotizacije: 119,- KM
*u cijenu uključena edukacija, hrana i piće.

OSTVARITE POPUST od 20 % za grupnu prijavu od najmanje dva učesnika. PLATI SEMINAR samo 95,- KM.

Učesnici će nakon završene edukacije dobiti certifikat.

Prijave su obavezne zbog ograničenog broja učesnika/ca.

FORMULAR ZA PRIJAVU:

Ime i prezime: (obavezno)

Grad: (obavezno)

Mobitel: (obavezno)

Email: (obavezno)

Tip političkog subjekta: (nije obavezno)

Upiši naziv stranke: (nije obavezno)

Funkcija za koju ste se kandidovali? (nije obavezno)

Za eventualne dodatne informacije budite slobodni da nas kontaktirate putem maila: seminar@cover.ba ili na brojeve telefona 061 519 651 (Ema) i 061 585 029 (Admir).