SEMINAR: Kako uspješno voditi predizbornu kampanju online i offline

S obzirom na to da su izbori u većini slučajeva fokusirani više na kandidata nego na političke stranke, za svakog kandidata je od krucijalne važnosti vođenje individualne kampanje.

Birači prije svega traže sposobnog lidera/icu, predstavnika/cu, koji će obnašati društveno odgovorne javne funkcije i zato je važno da se kandidat sam približi svojim biračima putem kvalitetne individualne kampanje.

Agencija za digitalni marketing COVER i Agencija za komunikacije EBBE COMMS tradicionalno organizuju seminar “Kako uspješno voditi predizbornu kampanju online i offline” za sve kandidate i kandidatkinje koji se žele kvalitetno pripremiti za predizbornu kampanju i ostvariti uspjeh na predstojećim Opštim izborima.

Imajte u vidu da bez obzira koliko kvalitetan program imali, ono što će vas dijeliti od uspjeha je kvalitetna komunikacija prema biračima.

Naučite kako komunicirati sa biračima, online i offline, putem seminara koji će se održati u subotu 25.08. 2018. – od 10:00 – 17:00h.

Na seminaru ćete naučiti:

MODUL 1

  • Elementi izborne kampanje i strategija
  • Ispitivanje javnog mnijenja
  • Content marketing u predizbornoj kampanji
  • PR/ Odnosi s javnošću/ Odnosi s medijima
  • Gerilla kampanja
  • Oglašavanje
  • Krizno komuniciranje u predizbornoj kampanji
  • Priprema za javni nastup
  • Pravilno pisanje efikasnog javnog govora
  • Izgled i neverbalna komunikacija

MODUL 2

  • Zašto je važna online komunikacija?
  • Kako i kada započeti kampanju na internetu?
  • Kako promovisati sebe i svoj program?
  • Koji su to kanali za online promociju?
  • Kako na Instagramu pronaći svoje glasače? Oglašavanje na Instagramu
  • Kako da za 1 KM (jednu marku) tvoj banner bude na najčitanijim portalima u BiH (klix, avaz, fokus, depo, faktor, zenicablog…)?
  • Kako pametno ulagati novac u oglašavanje na internetu?
  • Kako izmjeriti rezultate kampanje?
  • Kako da vođenje internet kampanje ne izgleda kao srednjoškolski sex? 🙂

Šta još dobijaju učesnici seminara?

  • Materijale sa seminara (PDF, video)
  • Certifikat o uspješno završenom seminaru
  • Odgovore na pitanja u vezi predizbornih kampanja

BONUS PLUS!!!

Učesnici seminara dobijaju još i… 

  • 4 sata BESPLATNIH konsultacija iz PR-a i digitalnog marketinga
  • intervju na portalu Trafika.ba

Kome? Kada i gdje? Koliko?

Kome je namijenjen seminar?

  • Kandidatima na Opštim izborima 2018.
  • Osobama koje će pripremati i voditi kampanje za kandidate i političke stranke
  • Ostalima koje interesuje vođenje političkih kampanja

Lokacija i vrijeme

  • Sarajevo, Bulevar Meše Selimovića 16 (Poslovna zgrada Asa Group; sala u prizemlju)
  • 25.08.2018. od 10.00-17.00 h

Iznos kotizacije

Iznos kotizacije: 129,00 KM

Popust na rane uplate (do 10.08.2018.) 15% = 110,00 KM

Popust grupne prijave (dva i više učesnika) 20% = 104,00 KM

*u cijenu uključena edukacija, hrana i piće.

Ne čekajte septembar da počnete razmišljati
KAKO DO BIRAČA?

PRIJAVA na seminar

Ime i prezime: (obavezno)

Grad: (obavezno)

Mobitel: (obavezno)

Email: (obavezno)

Upiši naziv stranke: (nije obavezno)

*zbog ograničenog broja učesnika, prijave su obavezne!

Ko su predavači:

EMA BUKOVICA: 

magistrica komunikologije (magistrirala na temi “Rastuća uloga online medija u predizbornim kampanjama”, radeći case study kampanje Baracka Obame 2008. u SAD-u i SDP-a 2010. u BiH); Školovala se na Fakultetu političkih nauka u Sarajevu, Univerzitetu Colorado, Denver i u Berghs školi komunikacija u Štokolmu; osnivačica i direktorica Agencije za komunikacije EBBE COMMS;

Kreatorica komunikacijskih strategija, PR i marketing kampanja za brojne domaće i međunarodne klijente, sudjelovala u koordiniranju i kreiranju pobjedničkih kampanja za Opšte izbore 2010. i Lokalne izbore 2012 političke stranke u BiH. Na proteklim Opštim izborima 2014. godine Bukovica je vodila individualne predizborne kampanje za dva nezavisna politička kandidata na nivou Kantona Sarajevo; Edukatorica iz oblasti odnosa s javnošću, content marketinga i komunikacijskih vještina u području biznisa za brojne organizacije, kompanije i samostalne poduzetnike;

ADMIR VELIĆ: 

magistar komunikologije, vlasnik Cover Agencije za digitalni marketing! Promocijom na internetu bavi se više od osam godina, a posljednjih pet godine bavi se promocijom putem društvenih mreža. Kroz njegove seminare i edukacije prošlo više od 300 osoba.

Vodi promotivne aktivnosti na internetu za političke subjekte (stranke i pojedince) za vrijeme predizbornih kampanja, ali i nakon njih.

Znanja i vještine stekao je na edukacijama u Švedskoj, Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini, i naravno na internetu!